| שלום רב,
לפני כשישה חודשים התחברתי לטריפל HOT, לצערי הרב!!!. היום ביקר בביתי טכנאי של החברה, לאחר שביקשתי להתנתק משיערותי הכבלים, תוך ידיעה שאני משלמת קנס כספי.
כשהגיע הטכנאי, ביקשתי שיחזיר לי את הטלויזיה למצבה הקודם, דהיינו, היכולת לצפות בערוץ 1,2,10 והופ. לשם כך התחברנו לפני שנים לאינטרנט של HOT. מסתבר שכיון, כיוון שהם עובדים עם פילטרים שונים, לדברי הטכנאי ושירות הלקוחות לא ניתן להחזיר את המצב לקדמותו. בפרט לאור העובדה שלחברת HOT ןלבניין שלנו אין חוזה. מידע שעד היום לא נחשפתי ולא חשפו אותו אלי, עם חתימת חוזה ההצטרפות. אני מאוד נחושה לעשות משהו בנידון ולהתקדם הלאה. כרגע אנחנו רואים שלג!!!
האם יש אור בקצה המנהרה?
בתודה מראש,
ענבר
|