| שלום רב,
לשון ההודעה משתנה בין הבנקים. כעיקרון ההודעה תבהיר שהחיוב לא כובד, ואין היא חייבת לציין אם יש כיסוי אם לא.
מבחינת חברות כרטיסי האשראי - אם הבנק מבטל, את נחשבת כלקוח במצב לא טוב.
עצתי הכללית , מסיפורך נראה שהבנק מסמן לך "הדרך החוצה". מציע שתפני מיידית לעשות שופינג בין בנקים אח', ותפתחי חשבון חדש, טרם שתסתבכי עם הבנק הזה, שאינו מוכן לבוא לקראתך.
ב ה צ ל ח ה !
בברכה,
זילברפלד אבי, עו"ד ונוטריון
מנהל פורום בנקאות
|