| אינני יכול בשלב זה, לקבוע נחרצות האם קיימת אחריות לרשות הדואר כלפיך.
תקלת מחשוב הנה בעיה נפוצה, ואינני בטוח כי ניתן לייחס רשלנות באופן אוטומטי על כל תקלה מסוג זה.
אולם גם אם תוכיח כי מקור התקלה הנו רשלנות רשות הדואר, וכי יכלה למנוע תקלה זו באמצעים פשוטים, עדיין
עליך להוכיח כי ניתן לייחס לה אחריות לנזקיך.
האם תקלה בכספומט בבנק מסחרי, או במנגון משיכת הכספים ברשות הדואר, אשר מוביל לשרשרת התרחשויות לא נעימה מצידך, מוליד אחריות נזיקית?
יתכן שכן, אך יתכן גם שלא.
לטעמי, זכאותך לפיצוי תיקבע במידה רבה בנסיבות חריגות באופן מיוחד.
|