אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

פגם בנעליים

  • נעל פגומה
    הילית | 16/01/2009 10:25

    שלום, לפני 9 ימים קניתי נעלים ברשת נעלים לא מוכרת(200ש"ח) ,ראוי לציין כי נעלתי אותן פעמיים בלבד, הבוקר שבאתי לנעול אותן ראיתי כי החלו להתקלף לי. ניגשתי לחנות ואמרתי למוכר כי הנעל מתקלפת, אמר לי אין אחריות , אמרתי לו שעברו רק 9 ימים ,זה לא הגיוני או שתמצא לי חלופה או שתתן לי זיכוי ..אמר לא, אני מוכן לצבוע אותן..לא ניתן לצבוע וגם אם כן זה מאד בולט...לא הסכים ואמר לי זו בעיה שלך כבר..מה ניתן לעשות במצב כזה? האם אני רשאית לבטל את החיוב בכרטיס האשראי , אין להם הנהלה שניתן לפנות אליה אשמח לייעוץ

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • פגם בנעליים
      | עו"ד יקי רנד | 18/01/2009 12:35

      בעקרון, במידה ונתגלה במוצר שרכשת פגם, הנך זכאית להשיבו לחנות ולקבל את כספך בחזרה, אולם המוכר זכאי לתקן המוצר ובלבד שהמוצר יחזור למצבו המקורי. במידה והפגם נותר, הנך זכאית לקבל כספך חזרה, או לקבל נעליים שוות ערך ע"פ החלטתך. אם המוכר אינו משתף פעולה, בהחלט ניתן לבטל עסקת האשראי.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי
     

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
 
 
 
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק