| אכן ע"פ תאורך, מדובר בהתנהלות צרכנית מקוממת מצד החברה אשר מכרה לך המוצר הפגום, שכן היה עליה להשיב לך את מלוא כספך תוך ימים ספורים.
ע"פ חוק הגנת הצרכן, כאשר עוסק מפר את מחויבותו כלפי הצרכן, במקרה זה, אי השבת עלות המוצר במועד, ניתן לחייבו בפיצויים לדוגמה עד לסך של 10,000 ש"ח, ובלבד שפנית בכתב לעוסק.
במקרה הנדון, כספך הושב לך (למעט 60 ש"ח אשר על פי דברייך תזוכי בקרוב), ומכאן שעיקר נזקך הוא הסבל הרב ועוגמת הנפש אשר הוסבו לך.
ניתן להגיש תביעה כנגד העוסק, ובמידת הצורך פני למסלול הייעוץ האישי לסיוע בהכנת התביעה.
|