| מפנייתך ניתן להבין, כי נגרמה לך ולך בן זוגך, עוגמת נפש רבה במהלך שהייתכם בבית המלון במסגרת ירח הדבש, ועל כך יש להצר.
על מנת לבסס עילת תביעה בגין עוגמת נפש, יש להראות כי כל אדם נורמלי, לו היה נקלע לחופשה אשר עברתם, היה חש תחושות אי נוחות וסבל כפי שהיו מנת חלקכם.
לטעמי, שירות רע, המתנה מושכת בחדר האוכל וכיו"ב, אינם נופלים להגדרת עוגמת נפש אוביקטיבית, וסיכויי התביעה אינם טובים.
העובדה שירח הדבש נצרב בתודעתכם כזכרון רע, היא בהחלט מצערת, אולם אינני רואה הכיצד ביה"מ יחייב בית המלון על יסוד הנסיבות אשר פורטו על ידך.
כך לדוג', ידוע כי בימי חופשת הקיץ, התפוסה במלונות בארץ בכלל ובאילת בפרט, הנה מקסימלית, ובאופן טבעי ענין זה משליך על זמני ההמתנה בחדר האוכל ואולי גם על טיב השירות באופן כללי, אך אינני סבור כי יש בכך די כדי להקנות זכות תביעה.
עם זאת, פתוחה בפניכם האפשרות, לשטוח טענותיכם בפני בית המלון במכתב מסודר, ואולי זה ייעתר לפצותכם בדרך כלשהי.
|