| שלום רב,
משפחתי ( אשתי,הוריה וביתי הקטנה ) היו אמורים לטוס לפני כחודש עם חברת לופטהנזה ללוס אנג'לס. הם קנו כרטיס טיסה מהסוכן נסיעות. לפי הכרטיס היה להם קונקשיין בפרנקפורט. בפועל היתה טעות איומה של לופטהנזה בצ'ק אין, משום שהצ'קרית ניסתה להשיג להם מקומות ישיבה טובים יותר- ובטעות הוציאה להם בורדינג ליעד אחר !!! הם שלחו אותם לניו יורק במקום ללוס אנג'לס. הנציגה בתל-אביב נתנה להם 2 בורדינג, אחד לפרנקפורט ושני לניו יורק. היא אמרה להם שזה ללוס אנג'לס ושהם צריכים ללכת לשער C16 כשיגיעו לגרמניה.
אישתי שמה לב לטעות רק כשהיתה כבר בכניסה למטוס בפרנקפוקט והשיבה את תשומת לב הדיילת לטעות. הדיילת אמרה שאין כבר מה לעשות... המזוודות שלהם כבר הטיסה הזו- והם בחיים לא יספיקו את הטיסה ללוס אנג'לס. פשוט שיטוסו לניו יורק ושם ישברו את הראש.
כבובן שהטיסה היתה טיסת בלהות, בידיעה שאינם טסים ליעדם, שאנשים מחכים להם בשדה אחר ואין דרך ליצור איתם קשר- וכמובן- מה שצפוי להם בניו יורק.
למרות שלופטהנזה ידעו על הטעות- הם לא הכינו עבור משפחתי טיסת המשך כפי שהיה מצופה מהם, וכן אף אחד לא המתין להם ביציאה מהשרוול כפי שאמור להתבצע במקרים כאלו. יתרה מכך- משפחתי חיכתה כ-5 שעות בשדה תעופה עד שדיילי לופטהנזה הבינו את הטעות וניאותו לעזור. פשוט הזמינו להם טיסת המשך ליום למחרת.
עגלת התינוק של ביתי לא הגיעה לניו יורק, ולאחר מסע מפרק היתה אמורה להתנהל עם הילדה על הידיים בשדה תעופה. העגלת תינוק הגיעה רק 3 ימים לאחר מכן !!! זאת מבלי שהוצע לאשתי חלופה או פיצוי כספי בכדי שתרכוש בינתיים עגלה חלופית.
אשמח אם לופטהנזה יוכלו להסביר איך בכלל קרה הדבר הזה ואיך שולחים משפחה שלמה 3000 קילומטר מהיעד שלהם. איך זה ששבוע לא מגיבים לפניותיי, ואיך לא נעשה דבר בכדי להקל על מסע הייסורים של משפחה שלמה. לטרטר ככה את כל המשפחה, הם מבזבזים יום מהחופשה שלהם, הם עייפים, כועסים מבולבלים. רק אחרי שעות בניו יורק הם קיבלו בכלל מלון וטיסת המשך למחרת.
*** ב 13/9 קיבלתי תגובה חצופה מלופטהנזה, שטענו שהדברים הם לא כפי שרשום, אך לאחר בירור קצר הוכח להם שלא רק הדברים נכונים, אלא היו עוד תקלות של לופטהנזה בדרך ובטיפול. העבודת תחקיר של האירוע לוקה בחסר. הם הציעו פיצוי מזלזל של צבירת מיילים מוגדלת. סירבתי לכך ומסרתי להם שהפיצוי הנאות יהיה החזר מלא על הכרטיסים מכיוון שהם לא סיפקו את הסחורה. אם הייתי מעוניין בטיסה שכזו עבור משפחתי, הייתי קונה כרטיס בחצי המחיר בחברות אחרות. אבל שילמתי ממיטב כספי כדי שיטוסו עם לופטהנזה, אך בדיעבד, איתם נגרם להם הכי הרבה נזק: איבוד זמן, חווית טיסה מזעזעת מלווה בבכי, חוסר אונים, שירות גרוע וחוסר איכפתיות לסבל הנגרם מצד לופטהנזה ( כשאישתי ביקשה להתקשר שיחה מקומית מתחנת לופטהנזה בכדי ליידע את משפחתה שהיא לא בשדה הנכון ושלא יחכו לה- נמסר לה שזה יקר מידי ואי אפשר. רק אחרי שפרצה בבכי ליד הוריה וילדתה הקטנה, נתנו לה להתקשר !!!! ). איבוד עגלת תינוק, ועוד ייסורים רבים.
אשמח אם תוכלו לסייע ולייעץ האם ניתן לתבוע בבית דין לתביעות קטנות ובעבור איזה סכום.
תודה.
|