| שלום רב
בסיום שליחות בחו"ל הייתי אמור לחזור לארץ בטיסת אל-על יחד עם הכלב שלי(רועה גרמני השוקל 42 ק"ג).3 שבועות לפני הטיסה פניתי לנציגת החברה ושאלתי איך הכלב אמור לטוס והיא השיבה שע"פ החוקים "הוא אמור להיות בכלוב תקני בו הוא יכול לעמוד ולעשות סיבוב".קניתי כלוב בחברה הכי טובה בגודל מתאים וביצעתי אפילו בדיקה לפי ההסבר שלה.
ביום הטיסה הגעתי לצ'ק אין ולאחר בידוק בטחוני נאמר לי ע"י נציגת החברה,שאיתה היתה לנו היסטוריה ארוכה של התנכלויות לשליחים ויחסים לא טובים,שהכלוב קטן מדי והכלב לא יכול לטוס.היא הגדילה וזימנה "נציגה רשמית מן השדה" שאישרה את דבריה למרות שהראיתי לה שהכלוב אכן עומד בקריטריונים כפי שהוסברו לנו..
כמובן לא יכולנו לעלות על טיסה והייתי חייב להישאר בחו"ל יומיים נוספים ללא מקום מסודר,הייתי חייב לקנות כלוב חדש ולנסוע מחוץ לעיר להביאו וכמובן..לשלם יותר משש מאות ש"ח נוספים עבור החלפת כרטיס(כי המשרד לא היה מוכן לשאת בהוצאות שלא נבעו מטעות שלו,בצדק).גרוע מכל היה שהכלב קיבל כדור הרגעה והושבת פעמיים במהלך שלושה ימים!!
נציגת תלונות הציבור הציעה לי תלושים בשווי 100$ ואמרה שמבחינתם,לאחר בדיקה,התחנה פעלה בסדר..
שאלתי היא לאיזה בית משפט עליי לפנות ומה אמורה להיות כותרת התביעה?(נזיקין,הפרה של חוזה,שירות לקוי וכו').
בברכה ובתודה מראש,
יוסי.
|