| לפני חודשיים טסתי לחו"ל לתקופה של חודשיים בחברת ישראייר.
כשנחתתי בתאילנד גיליתי שהמזוודה שלי לא הגיעה ובתוכה כל החפצים האיישים שלי.
בשדה לא הייתה נציגות של ישראייר אלא אישה אחת שלא ידעה מילה באנגלית שאמרה לי למלא טופס ולא נתנה שום מענה בנוגע לאיך אני יכולה להסתדר.
אמא שלי ניסתה להתקשר לישראייר בארץ אך ללא מענה, ניסתי ככה להשיג אותם במשך חמישה ימים,(כשאני מתקשרת לארץ מתאילנד דבר שעולה המון כסף!) כשאני לא יודעת מה קורה עם המזוודה שלי וכל החפצים האישים שלי לא היו עלי ונאלצתי לקנות הכל מחדש, וגם לדחות את תכנון הטיול שלי עד שהמזוודה תגיע.
בנתיים בארץ אמא שלי ניסתה להשיג אותם בכל דרך אפשרית ולא היה מענה.
אחרי חמישה ימים קיבלתי טלפון שהמזוודה נמצאה ונשלחה למלון שלי.
כמובן שגם פה הם טעו והיא נשלחה למלון אחר...
ניסיתי לתפוס אותם גם אחרי שהגעתי לארץ ולשאול אותם איך תובעים אותם או מקבלים פיצוים על עוגמת הנפש, אך אין להם מענה טלפוני ולפקסים שלי הם לא התייחסו.
רציתי לדעת מה הפרוצדורה שאני צריכה לעשות ואיך אני יכולה לתבוע אותם והאם יש לי סיכוי טוב בתביעה?
|