| לפני יומיים חברתי קנתה ארון ב"איקאה"והזמינה דרכם גם את ההובלה הבייתה כאשר עם גם הדגישה להם שהיא רוצה את ההובלה רק אם היא תגיע למחרת (יום שישי) לדירה ולא יותר מאוחר מזה....
ההובלה נקבעה ליום שישי המוביל היה בדרך כאשר קבעו איתי להשאר בדירה למשך כמה שעות שהוא אמור לבוא. כאשר הוא הגיע קרוב לדירה הוא צלצל אלי ואמר לי שהוא אם משאית גדולה מאד ואין לא איפה להחנות כי היא גדולה מידי בכדי להכנס לחניה, אבל הוא ימשיך לחפש.
אחרי שעה שאני מחכה בדירה אני מתקשר אליו ושואל מה קורה, אז הוא מודיע לי שהוא כבר בדרך הבייתה והיו אמורים ליצור איתי קשר לבטל את ההובלה ולדחות ליום ראשון.
אני צלצלתי לשרות לקוחות של "איקאה" לשאול מה קורה אז הם הסבירו לי שזה מה יש,זה לא אשמתם כי זה קבלן פרטי ההובלות וביום ראשון תגיע ההובלה.
כאשר הסברתי להם שזה לא מקובל אלי ולא הוגן שאני עוד פעם יצטרך לחכות יום שלם בדירה למוביל, ושאם הייתי יודע שההובלה לא תגיע בזמן הייתי לוקח הובלה פרטית שתגיע כי להרכיב את ההארון אין לי זמן במשך השבוע ואני חי כרגע מארגזים וגם הדגשנו את זה במהלך הקנייה נאמר לי שאין מה לעשות.....
עכשיו רק עצם העובדה שאני צריך להפסיד יום לימודים כרגע בגלל הטעות שלהם היא נזק מספיק.
כאשר ביקשתי פיצוי נאמר לי שהיא אפשר וזה לא אשמתם ונפלתי על אוזניים אטומות.
מה אני יכול לעשות? איך החוק כאן לטובת הצרכן ?
תודה מראש
ערן
|