| קניתי משקפים בסניף באירוקה בנתניה - משקף מותג של ארמני גורג'י ,
בגוף החשבונית רשום שאין אחריות למוצרים שנרכשו במבצע,ובמידה ויהיו בידינו חלקי חילןף מתאימים ינתן שירות תיקונים ע"פ מחירון.
השאלות שלי:
1. במידה שנקנו משקף במסגרת במבצע זה חוקי לפי מה שרשמתי לעיל?
2. במקרה שלי מיום קניתי את משקף הזרוע לא היתה תקינה עבור מספר ימים והיא נפלה שחזרתי לחנות ביצעו הלחמה שלא החזיקה מעמד ,בקשתי להחליף את החלק הכוונה זרוע למשקף וענו ליף "מצטערים אין חלקי חילוף" , עד היום משקפים שלי בבית יום אחד לא נהניתי להרכיב אותם ? אין לי מה לעשות בנידון?
האם אני לדעתכם מומלץ להגיש תביעות קטנות
|