| בתאריך ה-17.8.08 דיברנו עם החברה לגבי מכונת הכביסה שלנו שהתקלקלה, אמרו לנו שיחזרו אלינו עד השעה 17:00 לתאם לנו טכנאי - לא התקשרו ולא חזרו.
למחרת ה-18.8.08 התקשרנו שוב ולאחר המתנה ארוכה נאמר לנו שנזכה לביקור טכנאי רק ב-25.8.08 ,לאחר שיחות ארוכות וזמני המתנה בלתי סבירים הקדימו לנו את הביקור ל-19.8.08.
ואכן זכינו לביקורו של טכנאי שנמשך כ-2 דקות ואמר לנו כי אין לו את החלקים ויצרו אתכם קשר- מיותר לציין שלא התקשרו ולא יצרו עימנו קשר.
ןאז החלו התעללויות מצד החברה שכל הזמן הפנו אותנו מאחד לשני ואף אחד לא נותן תשובה ברורה מתי יבוא הטכנאי.
כשביקשנו לדבר עם המנהל נמסר לנו שיחזור אלינו - מיותר לציין שלא התקשר אף אחד.
כל יום אנו מתקשרים מספר פעמים לחברה ואף אחד לא נותן תשובה ופשוט מתעללים בנו.עשרות שיחות ומאות דקות של המתנה ואין יחס פשוט זילזול באנשים לא האמנתי שיש חברה שכזו בארץ.
שילמנו על המכונה במיטב כספנו וכן הוספנו כסף עבור ביטוח מורחב ובשמחה לקחו מאיתנו כסף אבל שירות-אין.
כבר שבוע וחצי שאנו מחכים לטכנאי או אפילו לתשובה אבל אין עם מי לדבר.
המון כסף בוזבז על שיחות הטלפון, המון עצבים ובעיקר עילבון,עוול ועוגמת נפש שלא ניתן לתאר, פשוט התעללות בלקוח ששילם עבור ביטוח המוצר.
אף פעם לא ניתקלתי בשרות כל כך גרוע ומשפיל, שאני צריך להתחנן שיבוא אלי טכנאי.
שאלתי היא האם יש אפשרות לתבוע את החברה על עוגמת נפש,הוצאות טלפון והכי חשוב אי עמידתה בהתחייבות כלפי לקוח.
|