| החברה פועלת ליצור תכני הקריוקי מזה יותר מעשור ומשקיעה משאבים כספיים גבוהים ביצירת הקריוקי. לאחר שהשוק החל "בהצפה" של מפעילי קריוקי פיראטים לשוק והורדת מחירים החלו המפעילים הותיקים של החברה למצוא חוסר עניין בתחום ועזבו לענפים פוריים יותר.
החברה שהחלה רואה את הענף מגיע לקריסתו, יצאה בהודעה רישמית על כך שכל מי שרוצה להפעיל קריוקי ממוצריה, יהיה חייב בהסדרת רישיון עימה (נ.ב. בדיוק כמו שעושות איתה חברות הסלולאר וערוצי הטלוויזיה למינהם) ההודעות נעשו ע"י דיוור ישיר למפעילים, הודעה באתר האינטרנט של החברה ובאמצעות כנסים שערכה.
לעניין הרישיון:(כפי שידוע לי)
רישיון המפעיל הינו הרשאה שבין החברה למפעיל המבוצעת ע"י חתימה על כתב התחייבות שבין המפעיל לחברה ותשלום.
ברישיון לאירועים פרטיים שאינם פתוחים לקהל הרחב (במקרה של מועדון/ מסעדה/ מלון שהינם פתוחים לקהל הרחב, בעל המקום יסדיר את ההרשאה בהתאם לכמות האנשים שהמקום מכיל ומס' הפעמים שאותו מפעיל).
החברה אף מעודדת עסקים אלו לקחת מפעילים מורשים של החברה, בהקניית הנחה של 30% בתשלום הרישיון, באם מתחייבים לעשות זאת.
לסיכום:
כמי שמפעיל ומתפרנס מהתחום וכן גם מכיר ומעריץ את החברה ופועלה וכמי שהיום מאשר שמרגישים את השינוי במצב השוק מאז החלה החברה באכיפה על זכויותיה גם בקרבנו המפעילים, אני הגדלתי את הכנסתי משמעותית.
אני מודה לחברה על התכנים והאיכויות הגבוהות שהיא מוציאה.
וכשצריך להגיד מילים טובות, אז צריך גם לההגיד אותם.
|