| נערוך הפרדה בין מחויבותה הצרכנית של חב' הביטוח כלפיך לבין חבותה החוקית.
במישור הצרכני, במידה וחב' הביטוח התחייבה כי תעביר לך תגמולי הביטוח תוך 15 ימים, ולא עמדה בכך, הרי שמדובר בהפרה צרכנית ואי עמידה בלוח הזמנים אשר נקבע על ידה, והנך כצרכן יכול להסיק מסקנותיך לגבי המשך ההתקשרות.
במישור החוקי, מחויבת חב' הביטוח להעביר לך תגמולי הביטוח תוך 30 מיום קבלת ההודעה על מקרה הביטוח והעברת החומר המתאים.
אם חלפו 30 הימים ועדיין לא הועבר תשלום, מדובר בהפרה חוקית, ועל כן, הייתי מעביר מכתב קצר וברור, לפיו, מתבקשת חב' הביטח להעביר הכספים לאלתר, שאם לא כן תוגש תביעה על ידך, במסגרתה תוכל לתבוע פיצוי בגין האיחור.
בהערת אגב, אוסיף ואצין, כי נדמה לי כי חב' ביטוח שלא עומדת בלוח זמני הטיפול לו היא מתחיבת, יש בכך מספיק כדי לגבש עילת תביעה כנגדה, שהרי מבוטח כמוך מסתמך על פרסומיה.
|