| בשעה 5 בערב נקבעה לי טיסה לארץ עם קונקשין ברומא, יצאתי מהמלון ב-13:00 כך שההגעה לשדה התעופה באופן נורמלי היתה אמורה להיות ב 14:30 אבל כתוצאה מבעיה מכאנית ברכבת התחתית נאלצתי להחליף לאחרת הגעתי ב-16:15 בידיוק(45 דקות לפני הטיסה), ניגשתי לפקידה בצ'אק אין בחברת אמריקן איר ליינס, וקבלתי בתגובה שהייתי צריך לבוא שעה לפני והכניסה למטוס לא אפשרית, הפקידה עשתה מאמץ רב כדי למצוא לי טיסה אחרת אבל בסוף התברר כי אין טיסות בכלל לארץ והכל עמוס ושאצטרך להגיע למשרדי אל על ולנסות שם בעצמי, לאחר ניסיונות כושלים הגעתי לאל על וקניתי כרטיס לכיוון אחד במחיר של שני כיוונים, האם ישנה דרך כל שהיא לדרוש את הכסף בחזרה? האם ישנם חוקים המגנים על נוסע כתוצאה מאיחור שאינו תלוי בו?
|