| מלי שלום,
על פניו ובהנחה שההתנהלות המתוארת על ידך מדוייקת הרי שהתנהלות חברת התעופה עומדת בניגוד לחוק שירותי תעופה (פיצוי וסיוע בשל טיסה או שינוי בתנאיה) התשע"ב -2012 המקנה לך פיצוי סטטורי.
ביחס לתובענה ייצוגית, הרי שצריך להוכיח קיומה של קבוצה של נוסעים שנגרם לו הנזק המתואר על ידייך, מכאן עולה השאלה האם קיימות שאלות משותפות לכל חברי הקבוצה (למשל, אם חברת התעופה התקשרה לנוסעים אחרים והודיע להם על ביטול הטיסה וכיו"ב).
במקרה דנא ולנוכח העדר נתונים נוספים, אני סבור כי עדיפה תובענה אישית.
את מוזמנת להמשיך את הדיון בפורום צרכנות.
מקווה שסייעתי,
עמירם טפירו,עו"ד
מנהל פורום תובענות ייצוגיות
|