| שמחתי מאוד לשמוע את ההרצאה של הגב' לבינשטיין אתמול בפורום עורכות דין בלשכה. דנו שם בין היתר בצורך הנוכחי שלכל עורך דין תהיה איזו פלטפורמה באינטרנט שמציגה אותו.
אני סבור שהיום אפשר כבר לומר: "אם אתה לא שם אתה לא קיים"...
מה שכן לא ברור לי, מדוע המשרדים הגדולים, הפירמות - לא מיישרות קו ומתחברות לאינטרנט. האם מתוך תחושת "אני לא צריך" או פשוט מחוסר ידיעה ועמידה מהצד לאן זה מוביל...
מכל מקום, מהניסיון שלי כאן אני יכול לספר שלא מעט משרדים מצליחים לגייס לקוחות חדשים דרך אתר אינטרנט, גם אם לפעמים הוא "שכוח אל" כזה, שאולי 5 גולשים (במקרה הטוב) פוקדים אותו ביום.
ככה שהמלצתי לכל מי שרק הצטרף, שכבר היום יקים לעצמו אתר קטן, גם אם הוא יכלול רק כמה מילים על עצמו, ואולי תמונה קטנה. לא יותר.
יש משמעות ל"וותק" מבחינת מנועי החיפוש... דומיין חדש - לא יקבל עדיפות. והפז"מ גם הוא יגדיר את הדירוג שגוגל ייתן לאתר.
בהצלחה
|