| בקרוב מאוד ייאכפו בשיטתיות כללי האתיקה כדי "להחזיר עטרה ליושנה". אני מניח שמהר מאוד יסתלקו מהאינטרנט המון כיתוביות/פרסומות של עורכי דין שהחליטו לכנות את עצמם "מומחים". אני מניח שגם מי שמוביל יחסי ציבור של עורכי דין יצטרף להכיר היטב את הדקויות של כללי האתיקה, שאם לא כן - הלקוחות שלו ייפגעו.
באופן כללי אני סבור שיש מקום לעשות בדק בית בנוגע לפרסום אסור, שהוא באמת גובל בסגנון רע שמבאיש ריחם של עורכי דין. לדוגמא: כל אותם הכותבים בראש חוצות: ייעוץ משפטי בחינם (באינטרנט). זה מאוס בעיניי. אשר לכיתוב : "מומחה ב...", כשלעצמי אני לא בטוח שיש בכך טעם נפגם, אבל בשלכה חושבים אחרת, ואכבד את דעתה כחבר בה.
שבוע טוב
|