אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

ביטול עסקה מכשיר מים

  • ביטול עסקה עם תמי 4
    עדי | 06/03/2024 23:04

    שלום רב. הורי בני 70+ אזרחים ותיקים ביצעו עסקה טלפונית עם תמי 4 לפני פחות מ 4 חודשים. הזמינו מכשיר edge+ ולאחר שבמכשיר היתה בעיה הגיע טכנאי וטען שיש להחליף למכשיר אחר שמתאים לבניין שלהם. החליפו להם את המכשיר למכשיר ישן יותר וביקשו מהם להוסיף כסף עבור מכשיר ישן יותר ופחות מתקדם. אך הבעיה נשארה בעינה ואף גרועה יותר. הוריי קיבלו שוב ביקור טכנאי לבקשתם והטכנאי המליץ להחליף למכשיר הקודם אך בתמי 4 לא מוכנים לעשות שוב החלפה אז הוריי ביקשו להתנתק. הבנו שלאזרחים ותיקים יש את הזכות לבטל עסקה בתוך 4 חודשים. מצד החברה, הם טוענים שלא ניתן לקבל את הכסף חזרה אלא רק לבטל את השירות מטהר ומסנן כל שנה. האם באמת הוריי הם שבויים של החברה הזו ולא יכולים לבטל את העסקה במלואה כמובן בקיזוז התקופה? גם אם יחזירו אותם למכשיר הקודם זה יהיה טוב אבל הם לא מוכנים.

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • ביטול עסקה מכשיר מים
      ליאור חאיק, עו"ד | 15/03/2024 20:02

      עדי שלום

      נשמע שמדובר במקרה שמצריך ייעוץ משפטי פרטני ובכל מקרה, לפני הגשת תביעה, מומלץ לשלוח התראה לחברה טרם נקיטת הליך משפטי לאחר קבלת ייעוץ.

      ככול והמכשיר תקול ניתן לדרוש את ביטול העסקה.


      ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

      בברכה,

      ליאור חאיק, עו"ד
      מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

      לוי אשכול 31, רחובות
      טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי
     

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
 
 
 
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק