שלום רב, הזמנתי בחנות אופטיקה 3 זוגות משקפיים אופטיים + תחליפי דמעות.
נמסרה לי חשבונית מס ממסופון, ובה רשום: משקפיים.
בקשתי לקבל חשבונית מפורטת הכוללת את פרטי הזהות והעלויות של המסגרות, העדשות ותחליפי הדמעות, לרבות האחריות עליהם.
מזה חודש אני נדחית בתירוצים שונים ולמעשה לא ברור לי עד הסוף תמחור הסכום שאינו פעוט כלל ועיקר. כמו"כ היעדר ציון אחריות עלולה להסב לי נזק עתידי במקרה של תקלה/קלקול.
אציין שהמקום הומלץ לי. וכמו"כ הליך ההזמנה טרם הסתיים.
שאלתי: האם זכותי לקבל חשבונית מפורטת לרכיביה לרבות ציון האחריות ?
והאין זו מחובת החנות לספק לי ?
תודה מראש, מור
|