| שלום,
הזמנתי מלון ל20 לילות בניו יורק ב3994 דולר, שזה מחיר מצוין ליולי. לאחר ההזמנה פניתי למלון כדי לוודא שהמחיר כולל מיסים עירוניים והיטלים נוספים. שאלתי "האם המחיר שמופיע אצלי כסופי, אכן סופי". המלון ענה לי שהמחיר שמופיע סופי וכולל בתוכו את כל המיסים וההיטלים. כאשר הגעתי למלון ביקשו ממני 5089 דולר שכן 3994 דולר זה ללא מיסים עירוניים והיטלים. הסברתי את המצב והם ניסו להראות לי באפליקציה את "הרכב המחיר" price breakdown. אך גם כאשר חיפשו לאורך ולרוחב האפליקציה, לא הצליחו למצוא שום מקום בו כתוב שהמחיר אינו כולל מיסים או שיש להוסיף עליו משהו. מנהל המלון אמר לי שזאת לא הפעם הראשונה שזה קורה. פניתי לבוקינג ולאחר המון שיחות עקרות לבסוף אמרו לי שבמייל אישור ששלחו, אם גוללים למטה כתוב שיש תוספות למחיר. אמרתי להם שחיפשתי, הזמנתי והתנהלתי דרך האפליקציה. לא היה לי שום צורך להכנס למייל האישור שכן ראיתי שהמלון מאושר ושגם אם הייתי נכנסת לא הייתי גוללת כי המטרה של מייל האישור היא לתת אסמכתא לעסקה ולא להודיע, במיוחד לא כך על תוספת למחיר. שילמתי למלון 5089 דולר (היה להם הכרטיס שלי, הם לא בדיוק שאלו אותי כמה לחייב). השאלה אם יש דרך לדרוש מבוקינג להחזיר את הפער. הנציגה בבוקינג גם היתה קצת נבוכה שבאפליקציה לא מופיע שום אזכור לשינוי מחיר, היא התייעצה ארוכות עם הממונה עליה וחזרה עם תשובה שבגלל שזה הופיע במייל אישור זו לא בעיה שלהם. האם תקין? אם לא, איך אפשר לתבוע? תודה מירי
|