| שלום, הזמנתי טיסת הלוך חזור מת"א לאיסטנבול וחזרה לפני כחודש. כשהתחילו הדיווחים על התראות בטחוניות התקשרתי למוקד טורקיש על מנת לברר מה עלויות הביטול. בשיחה הטלפון מסר לי הנציג כי עלות הביטול תהיה 160 דולר ומסר כי אני יכול להודיע על ביטול עד 24 שעות לפני מועד הטיסה הלוך. השיחה התנהלה עם מוקד טורקיש בשפה האנגלית. הקלטתי את השיחה. לאחר יומייים התקשרתי שוב למוקד על מנת לבטל ואז נמסר לי מחיר ביטול כפול. ביקשתי שיבדקו את ההקלטות אצלם והם דיווחו לי שקודם כל יבטלו את ההזמנה ואז יבדקו. לאחר מס' שבועות קיבלתי מהם תשובה לפיה הם לא מוצאים את ההקלטה. שלחתי להם את ההקלטה שלי והם אמרו שהם צריכים למצוא את ההקלטה אצלם ומשלא מוצאים לא מוכנים להחזיר לפי דמי הביטול שהובטחו לי. בפועל, עד היום, לא החזירו לי דבר. אני מעוניין להגיש תביעה קטנה ושאלתי היא האם מלבד תמלול ההקלטה יש צורך גם בתרגומה? ואם כן ע"י מי? כמו כן, האם אני יכול להגיש את התביעה בעיר מגוריי או שיש הסדר אחר בנוגע לחברות תעופה? תודה מראש. אופיר
|