| בחודש נובמבר רכשתי באינטרנט מרשת מגפיים, בנוסף לעוד מספר פריטים. לאחר שימוש של יומיים במגפיים הן נקרעו, כלומר הן היו פגומות. לאחר שיחה עם השירות לקוחות של החברה ואישור מצדם על כך שאחזיר את המגפיים ואקבל החזר עליהן, אכן החזרתי את המגפיים, בנוסף לעוד כמה פריטים מאותה הזמנה שלא מצאו חן בעייני. לאחר מספר ימים קיבלתי החזר כספי על שאר הפריטים, אומנם על המגפיים לא קיבלתי החזר/ זיכוי. מאז (חודש דצמבר 2021) אני נמצאת בתקשורת אינסופית עם הרשת, כאשר בכל פעם מבטיחים לי שאקבל זיכוי כספי בעוד מספר ימים. מספר פעמים אף קיבלתי תשובות שונות כמו שישנה בעיה בכרטיס האשראי שלי (טענה שכמובן אינה נכונה, מכיוון שקיבלתי הרי את ההחזר על שאר הפריטים וכן קיבלתי מהם החזר על הזמנה שנעשתה במועד מאוחר יותר). לאחרונה, החברה החליטה לשנות את תשובתה וטוענת כי קיבלתי שובר זיכוי במייל, טענה שכמובן אינה נכונה וכן סותרת את כך שבכל השיחות הקודמות עמם הבטיחו לי החזר כספי. לאחר שביקשתי שישלחו צילום מסך/ תיעוד כלשהו שאכן נשלח השובר זיכוי, ושישלחו אותו מחדש נענתי בסירוב. מאז בכל פעם מובטח לי שהדבר מועבר לדרגים גבוהים יותר והפניה נמצאת בטיפול. כמובן שאין זה הגיוני לחכות מעל לחצי שנה להחזר על מוצר פגום. אציין שהיני סטודנטית, שעובדת קשה, ומבחינתי כל שקל הוא חשוב ומהותי. האם יש מה לעשות בעניין?
|