עשיתי הזמנה מרשת מזון מוכרת. בחרתי חלון משלוח מ10-12. ב10 התקשרתי לבדוק מה קורה כי ראיתי שלא התחילו ללקט אותה אפילו. אמרו לי שזה בליקוט ולא תמיד זה מתעדכן אונליין. סבבה. ב12 לא הגיעה ההזמנה. עכשיו אמרו לי שהיא תגיע בין 18-20 כי "הליקוט התעכב" (כלומר שיקרו לי) ואין זמינות לפני. מגיע לי פיצוי? תודה לעונים.
כן
חוק הטכנאים חל על רשתות השיווק וישנו גם גילוי דעת בעניין של הרשות להגנת הצרכן
ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך. בברכה, ליאור חאיק, עו"ד מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים המדע 1, רחובות טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com