ביולי 2021 רכשתי מזגן vrf של חברת אלקטרה. מרגע ההתקנה ועד לכתיבת שאלה זו המזגן תקול כאשר אף צוות של החברה לא מוצא את הבעיה. הגבס בדירה שלי נפתח, שלל חלקים הוחלפו אך מקור הבעיה טרם נמצא. אני כבר חודשין ארוכים בדירה חדשה שרכשנו ונושא המזגן לא מטופל וכל פעם ממלאים גז והבעיה חוזרת על עצמה. כיצד עליי לנהוג מול אלקטרה? סכום ההתקנה והמזגן הוא 34000 שעד היום לא זכיתי להנות ממזגן תקין ועובד. מה עליי לעשות מול אלקטרה? הם אומנם חא מתנערים מאחריות אך מושכים את הזמן ובינתיים ימי עבודה רבים שלי ושל בעלי הלכו לטובת נוכחות בעת שהטכנאים מגיעים ( מדובר על לפחות 15 ביקורי צוותים של אלקטרה למספר שעות בכל פעם)
היי נופר
השלב הראשון צריך להיות מכתב התראה לפני נקיטת הליך משפטי באמצעות עורך דין
ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך. בברכה, ליאור חאיק, עו"ד מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים לוי אשכול 31, רחובות טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com