שלום רב,
הזמנתי חבילת נופש ולאחר יומיים המחיר ירד ב כ 200 דולר לעסקה.
התקשרתי לחברה כתבתי להם במייל המון בקשות לביטול הזמנה ללא מענה. עד שענו לי אחרי 8 מיילים שהם מסרבים לבטל בטענה שחלף הזמן. אציין שטרם קיבלתי את פרטי ההזמנה מטעם החברה וע"פ התקנון ניתן לבטל תוך 14 יום מיום קבלת פרטי ההסכמה או ביצוע העסקה המאוחר מבניהם . את הביטול ביקשתי יומיים אחרי ביצוע העסקה. גם היום טרם חלפו 14 יום של הביטול. בנוסף, מדובר בעסקה של אדם בעל מוגבלות שיכול ע"פ אותו התקנון לבטל תוך 4 חודשים. מדובר בעסקה חדשה לגמרי שבוצעה בחודש אפריל 2022 , וזמן הנופש בחו"ל הוא בחודש הבא יוני 2022. אודה לעזרתכם המסורה. מה עליי לעשות?
היי מיירי
להגיש תביעה קטנה, במידה וכלו כל הקיצין, ולדרוש את כל הנזקים ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך. בברכה, ליאור חאיק, עו"ד מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים לוי אשכול 31, רחובות טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com