שלום רב. אניהזמנתילפני שבועי אוזניות תוך אוזן אלחוטיות שרכשתי באינטרנט. אסףתי אותם מאחד הסניפים ביום רביעי יומיים לאחר ביצוע ההזמנה ](כל התשלום נעשה באינטרנט) כבר ביום למחרת הגשתי בקשה לבטל עסקה. האוזניות לא מתאימות לי. נאמר לי לגשת להחזיר את המוצר לאחד הסניפים לצורך בדיקה. היום הלכתי לסניף המוכר סירב בתוקף לקבל את המוצר בטענה שמדובר במוצר היגייני. קראתי הרבה ולא ראיתי שדבר כזה תקף על מכר מרחוק, וגם לא ראיתי שאוזניות נכללות כמוצר היגייני. בתקנון האתר שלהם אגב גם לא רשום דבר כזה. האם אני יכול לעשות משהו? או שהעסק צודש במקרה הזה? אודה לכם מאוד אם תוכלו לתת לי מענה.
|