אביה שלום,
כעיקרון, ביקורת צרכנית הינה דבר חשוב אשר עוזר גם לצרכנים וגם לבעלי המקצוע לשמור על מקצועיותם. בתי המשפט פסקו בעבר כי ביקורת צרכנית אמיתית מותרת וראויה לפרסום.
יחד עם זאת, בפרסום הביקורת יש לשמור על תיאור העובדות וככל שברצונך להוסיף מסקנות אישיות או פרשנות שלך למה שאירע עליך לכתוב זאת במפורש שלא יטעו לסבור כי מדובר בעובדות ולא בדעה כאמור.
גם מקום הפרסום חשוב שכן על הפרסום להיות מידתי ותואם למטרה שלך - הגנה על נשים נוספות, עניין ציבורי וכיוב'. מזכיר כי מטרת הביקורת הצרכנית הינה כשמה היא ואין מטרתה לפגוע באיש המקצוע, וכך יש לנהוג.
מקווה שהייתי לך לעזר.
בברכה,
אורי שורר, עו"ד
מנהל פורום לשון הרע
דוד המלך 1, תל אביב
טלפון:03-6005555 ; מייל: ori@gkl.co.il
|