לא מזמן היה לי סיפור עם חברה מסויימת. קיבלתי מהם שירות לקוחות מאוד גרוע, והבנתי שאפשר לתבוע על "עוגמת נפש".
קניתי מהם מוצר, הוא התקלקל אחרי פחות מחודש. אחרי מספר שיחות עם שירות הלקוחות החלטתי להחזיר את המוצר. ופה התחילה העוגמה.
הם פשוט טרטרו אותי. הם ביקשו אישור ניהול חשבון ושלחתי להם באותו יום, לאחר מכן הייתי צריך לחכות חודשיים (לפחות) כדי לקבל זיכוי.
כשהייתי מתקשר כדי לבדוק מה עם הזיכוי, היו מעבירים אותי מאדם לאדם. אף אחד לא נתן תשובה ישרה. לפעמים היו מנתקים אחרי 20 דקות של המתנה על הקו.
ביקשתי 3 פעמים לדבר עם המנהל של שירות הלקוחות (זה היה כבר אחרי לפחות 10 שיחות עם שירות לקוחות).
הם הבטיחו שהוא יחזור אליי תוך 48. עד היום לא חזר אליי.
הנציגים היו מתנשאים עם יחס מגעיל. ניסו להאשים אותי שהיה עיכוב בטענה שלא שלחתי את המסמכים בזמן, אך מצולם שזה נעשה באותו יום שביקשו.
מה אפשר לעשות?
|