שלום רב 1. אני התפטרתי ב 30 לנובמבר 2020 לאחר 6 שנים כעובדת בחברה פיננסית. 2. תביעת האבטלה שאושרה לי היתה מחודש לדצמבר 2020 עד נובמבר 2021. 3. עם זאת - ב-25/4/2021 הועסקתי בעבודה זמנית ל 5 חודשים, ודיווחתי לכך לביטוח לאומי. תקופת העסקה: 25/4/2021-30/9/2021 בסיום האבטלה יכולתי להמשיך לקבל את דמי האבטלה בתביעה הראשונה שהוגשה. דמי אבטלה אחרונים שקיבלתי לפני העבודה הזמנית היתה בחודש מאי 2021 על כל חודש אפריל. בסוף חודש אפריל המעסיק שלי העביר ודיווח להם על העסקתי (גוף מסודר). 4. נכון להיום יש לי חוב לביטוח לאומי ע"ס 1742 עקב עדכון הכנסות מעבודה 04/2021. אני לא מצליחה לקבל מביטוח לאומי פירוט ספציפי על התקופה והימים בחודש אפריל. כמה ימים אני חייבת, כמה על כל יום, ומדוע אם שולם באמצעות מעביד אני חייבת להם. הם מחוייבים לפרט? ומה האפשרויות ככל ואני לא מקבלת מענה מפורט מפקיד ביטוח לאומי.
|