הי,
חוק הגנת הצרכן מעניק פיצוי בסכום של 16 ₪ בגין פניית צרכן בכתב אל עוסק להשבת כספים, ובאם פנייתו נמצאה מוצדקת.
למרות סכום הפיצוי הלא מפתה, לעיתים הפניה בכתב (אימייל או דרך צור קשר) אורכת פחות זמן מההמתנה לנציגי השירות ומאפשרת תיעוד. בנוסף – אם לא יצרפו את סכום הפיצוי לסכום ההחזר המגיע לך (בצירוף ריבית והצמדה), תוכל לבדוק את האפשרות להגיש תובענה ייצוגית בענין. בכלל, מומלץ ביותר לבצע את הפניות בכתב ולא בשיחות טלפון עם הנציג. בחברות רבות יש תקלות שמונעות את שמירת השיחות לאחר שמוגשת נגדם תובענה ייצוגית.. בברכה,
חיים פינץ, עו"ד
מנהל פורום תביעות ייצוגיות
מגדל ב.ס.ר 4, רחוב מצדה 7, בני-ברק
טל': 03-6777899; מייל: haim@hflaw.co.il
|