שלום, בתחילת עבודתי חתמתי על חוזה מול המעסיק ואחד הסעיפים בו היה שהשכר שאני אקבל על העבודה שלי כבר כולל בתוכו רכיב של 4% דמי חופשה ולכן לא אהיה זכאי לתשלום דמי חופשה מעבר לשכר הרגיל. בכל תלוש שכר, השכר מופרד לרשומה "שכר" (אשר מהווה 96% מערך השכר שלי באותו חודש) ולרשומה "4% דמי חופשה". העבודה בה אני עובד היא לקוח סמוי, כלומר אני מבצע ביקורות בבתי עסק ועל כל ביקורת אני מקבל שכר, אשר נקוב וידוע לי מראש לפני ביצוע הביקורת. השכר החודשי הוא סכום סך השכר שהצטבר מביצוע הביקורות בחודש. השאלה שלי היא האם מה שהמעסיק עושה מבחינת הכללת ימי החופש בשכר הוא חוקי? תודה
|