שלום הגיע אלי טכנאי של הוט כדי להחליף ראוטר [אינטרנט]. הוא סירב להחליף, למרות שבדיוק לשם כך הוא נשלח מטעם החברה. לאחר שהוא ביצע כל מיני פעולות בארון החשמל שלי, הוא הגיע למסקנה שאין מנוס אלא להחליף את הראוטר כפי שנקבע מראש. לאחר שהוא עזב הסתבר לי שאין לי תקשורת קווית בבית. 2 מחשבים נייחים ושני מכשירי טלוויזיה לא פעלו במשך שבוע שלם. לאחר כשבוע הגיע טכנאי כדי לתקן את התקלה. הוא ביצע פעולות בארון חשמל ולאחר מכן אכן הנורה הימנית [זו שמשדרת אינטרנט למכשירים אחרים] החלה לפעול, כאמור לאחר שבוע. אבל המחשבים הנייחים ושני מכשירי הטלוויזיה המשיכו לא לפעול. כאשר אמרנו לו שהבעיה לא נפתרה הוא הפנה אותנו לסלקום למרות שסלקום אינה ספקית אינטרנט שלי. כאשר עמדנו על כך שיש תקלה, הוא פשוט ברח מהבית. אנחנו נותרנו עם התקלה. בדו"ח סיכום עבודה שהגיש לחברה הוא כתב שלא אותרה תקלה ולכן חייבו אותי ב - 150 שקלים. אני רוצה לתבוע החזר של הכסף; לקבל קיזוז על השבוע בו לא ניתן לי שירות ולדרוש פיצוי על עוגמת הנפש. כיצד עושים זאת: על איזה חוק/ים אפשר להסתמך במקרה כזה? תודה
|