שלום, עשיתי הזמנה של מוצר-מזרונים. ע"פ תקנון אתר החנות אספקה עד 14 ימי עסקים. המוצר סופק לי הרבה אחרי 14 ימים והודעתי לשליח וכן לחברה על ביטול העסקה.(לא קיבלתי את המוצר) החנות רוצה לקזז לי 100 ש"ח מעלות המוצר שהוא 360 ש"ח למרות שכתוב בתקנון 5% או 100 ש"ח הנמוך . אני מקצר - כל זה לאחר מספררב של פניות לזרז את ההזמנה-זה היה מיועד לחגים לאירוח. עוגמת נפש רבה. האם יש סיכוי לקבל החזר מלא של הסכום ששלמתי-הם לא עמדו בתקנון שלהם. תודה על תשובתכם
|