הי,
המקרה: הזמנו טיסה הלוך ושוב ליעד קרוב. כשבוע לפני הטיסה נכנסתי לאתר חב' תעופה כלשהי , לבדוק שהכל תקין, תוך כדי הגלישה באתר על הטיסה חזור הופיע CANCELED, צילמתי את המסך.
בנוסף, הגיע גם מייל מחברת התעופה שהטיסה חזור בוטלה, ובו ניתנו לי אפשריות להחליט מה לעשות באמצעות לחיצה על קישורים המפנים למקום הנכון באתר.
1. לקבל החזר מלא 2. לדחות את המועד
החלטתי מיד, על החזר מלא, וביצעתי את התהליך להחזר, וקיבלתי אישור שהבקשה להחזר מלא עברה בהצלחה.(הודפס)
* הערה- מי שטיסתו הוקדמה/התאחרה במועדה בפחות מ 5 שעות, והנתונים כבר התעדכנו, לא יכול להגיע בכלל לדף מילוי בקשת החזר. גם מהלינק המצורף במייל על ביטול הטיסה.
לאחר שעות רבות קיבלתי מייל אחר, מחברת התעופה, שאומר שהטיסה הוזזה שעתיים קדימה.
אך אני כבר שיניתי את תוכניותי, ניצלתי את זכותי המלאה לבחור באופציה שהחברה עצמה הציעה באתר שלה ולקבל החזר מלא.
התכתבתי בצ'אט עם נציג החברה, שמאשר שככל שבקשת ההחזר שלי עברה בהצלחה, ההחזר מובטח.(יש לי את סיכום הצאט)
מסתבר אחרת, החברה מתכחשת לעובדה שהטיסה בוטלה, עומדת על כך שהטיסה הוקדמה בשעתיים, משכך, אינני זכאי לדבר מהם.
צריך לשים לב לפרט חשוב, ביצעתי את כל תהליך ההחזר בחלון זמן קצר מאד מרגע שהודיעו שהטיסה בוטלה. לא חיכיתי שהחברה תתארגן על זמן חדש/שיבוץ חדש..
בידי יש תיעוד לביטול הטיסה (צילום מסך), לבקשת החזר שעברה בהצלחה (מודפס) התכתבות עם נציג רשמי של החברה שכותב שבקשה מבטיחה החזר.
מה דעתך? יש עניין לתביעה?
|