שלום אודה על העזרא: לאחר רכישה של מיקרוגל סמסונג חייגתי לשירות הלקוחות על מנת לשאול כיצד אני יכולה לדגאוג שהאחריות תיכנס לתוקף: האם צריך לשלוח ספח כלשהו או למסור את המספר הסידורי לשירות תקוחות (כך נהגתי עד עכשיו עם רוב המוצרי חשמל). הנציד שענה לי היה חסר סבלנות וחזר על אותו משפט "אני לא מטפל בזה" והרים את הקול. ביקשתי להפנות אותי למישהו שכן מטפל ויגיד לי מה צריך לעשות ואותו נציג צעק לי:"שאלוהים ייקח אותך!!!". פניתי להנהלת החברה הפ התנצלו ואמרו שיסגרו את זה בתוך החברה. אני מרגישה מאוד פגועה מהתשובה ומהקללה של הנציג. אני מתמודדת עם שני הורים חולים אונקולוגיים קשים והאירוע המתואר באמת גרם לי אוגמת נפש. האם יש כאן עילה לתביעה?
|