אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

הנציג קילל אותי בטלפון

  • האם יש עילה לתביעה
    יהודית | 19/08/2021 09:29

    שלום 

    אודה על העזרא:

    לאחר רכישה של מיקרוגל סמסונג חייגתי לשירות הלקוחות על מנת לשאול כיצד אני יכולה לדגאוג שהאחריות תיכנס לתוקף: האם צריך לשלוח ספח כלשהו או למסור את המספר הסידורי לשירות תקוחות (כך נהגתי עד עכשיו עם רוב המוצרי חשמל). הנציד שענה לי היה חסר סבלנות וחזר על אותו משפט "אני לא מטפל בזה" והרים את הקול. ביקשתי להפנות אותי למישהו שכן מטפל ויגיד לי מה צריך לעשות ואותו נציג צעק לי:"שאלוהים ייקח אותך!!!".

    פניתי להנהלת החברה הפ התנצלו ואמרו שיסגרו את זה בתוך החברה.

    אני מרגישה מאוד פגועה מהתשובה ומהקללה של הנציג. אני מתמודדת עם שני הורים חולים אונקולוגיים קשים והאירוע המתואר באמת גרם לי אוגמת נפש.

    האם יש כאן עילה לתביעה?

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • הנציג קילל אותי בטלפון
      ליאור חאיק, עו"ד | 19/08/2021 12:53

      שלום

      המקרה מקומם ולא נעים ועדיין אני לא חושב שהמקרה מצדיק תביעה אלא לכל היותר תלונה מול שירות הלקוחות ועמידה על קבלת פיצוי סביר.

      בכל מקרה אין כאן לשון הרע מאחר ומדובר בשיחה טלפונית בינך ובין נציג ללא שצד שלישי היה צד לה.

      ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

      בברכה,

      ליאור חאיק, עו"ד
      מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

      לוי אשכול 31, רחובות
      טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק