אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

ברימאג שירות

  • חברת BRIMAG
    אן | 15/08/2011 18:33

    בחודש יולי רכשתי מדיח כלים BEKO .אחת הסיבות לרכישה שהובטח לי ע"י הסוחר 6 שנים אחריות (שנה +5 שנים על חלקים ).לאחר שהמדיח הותקן בביתי פניתי לחברת BRIMAG שהיא האחראית,ובקשתי את האחריות.אכן,שלחו לי בדואר את האחריות ,שבה היה רשום כל מה שהובטח,אבל למטה הייתה הערה שכל מה שנכתב מתייחס רק לרוכשים עד 31/6/11 .אני רכשתי ביולי.פניתי לשרות לקוחות והנציגה אמרה לי לא לשים לב למה שכתוב כי אצלה במחשב רשום שיש לי אחריות עד 2017 .ביקשתי את זה בכתב והם לא מוכנים לתת לי בכתב.הם מאוד כועסים שאני בכלל דורשת דבר כזה, כי לטענתם כתב האחריות הוא סטנדרטי. הם הפנו אותי ליבואן,והיבואן הפנה אותי חזרה ל-BRIMAG וחוזר חלילה.אני מאוד מאוכזבת מעניין זה ,כי מה שלא כתוב אי אפשר להוכיח מאוחר יותר.אודה מאוד על כל עצה.

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • ברימאג שירות
      ברימאג שירות | 16/08/2011 11:13

      לקוחה נכבדה, ראיתי את פנייתך בנוגע לתעודת אחריות מורחבת למדיח שברשותך. אשמח מאוד לעזור לך בנושא. העבירי את מס' הטלפון שלך למייל הנהלת החברה (main@brimag-service.co.il על מנת שאוכל ליצור עימך קשר בהקדם. בברכה, שירן אחראית פניות הציבור ברימאג שירות.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

    • תוקף אחריות
      עו"ד א. מירוז | 17/08/2011 23:39

      ראשית, ניתן להלקיט את השיחה ולשמור אותה. בנוסף, אשפר להוציא להם מכתב רשום שמציין שהובטחה לך אחריות ל 6 שנים, ושאם הם טוענים אחרת, הם מתבקשים להודיע על כך.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • שואב אבק רובוטי lg
        מירב שבת | 27/10/2015 13:37

        יש ברשותי שואב אבק רובוטי
        הברגה של מברשת אחת התרופפה וכן שלחתי אותו לתיקון אך לאחר שבועיים עם גביה של 300 שח החזירו אותו באותו המצב עם אותה הבעיה סך הכל בורג ואמרו שהחליפו מנוע האם זה הגיוני??
        איפה פה האימון בחברה??

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

    • מייבש בקו
      שלום | 23/02/2019 14:05

      רכשנו מייבש כביסה של חברת בקו. הגיע עם פגמים חיצוניים מים ואדים נכנסים למערכת החשמל ולצג. לאחר פנייתנו. הוחלף בחדש . שוב מים ואדים נכנסים למערכת החשמל ולצג. הפעם דחו אותנו בטענות מטענות שונות לקחו את המייבש למעבדה. ושוב החליפו בחדש. שוב בעם השלישי. מופיעים מים ואדים בצג ובמערכת החשמל.
      למותר לציין כי מדובר בתקלה מסכנת חיים שמופיעה בכלל המכשירים וככל הנראה נדרש ריקול דבר שהחברה נמנעת ממנו מסיבות ברורות.
      פנינו שוב לחברה כנראה נטורטר שוב בתקווה שנתייאש

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

    • לא לגעת בקנווד סתם לשלם מלא כסף ואין תמורה
      חברה חרא | 13/01/2021 10:54

      שרות תיקונים הכי גרוע שניתקלתי לא להיתקרב לחברה הזו

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • תודעת שירות יותר נמוכה מים המלח
        רונית ברוך | 23/05/2021 11:58

        בחיים שלי לא נתקלתי בכזה שירות גרוע,כל שבוע שאמור להגיע אלי טכנאי ,מתקשרים דוחים את בואו. גם הדיבור והמענה של נותני השירות שואף מתחת לאפס!!!!!
        מעניין אם הייתי רוכשת או משדרגת את המכשיר אם היו דוחים אותי.מטומטמת אני עוד עשיתי ביטוח על המכשיר . כשיגמר הביטוח אבעטטטטט את המכשיר קיבינימט מהבית שלי!!!!!!!!!!

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

        • Brimag
          מרים כרמלי | 02/08/2021 09:46

          לפני כשלוש שנים רכשתי מקרר בקו ,מהשנה הראשונה התחילו בעיות, בתחילה החליפו כרטיס , בפעם השניה המאוורר עשה רעש הגיע טכנאי אמר אין רעש תקליטי והלך...הקלטתי שלחו שוב טכנאי שם אזיקון כדי שלא ירעיש,לפני שבוע המקרר התחיל להרעיש כמו טרקטור הגיע תכנאי שם כמה גומיות מתחת למדחס ואמר לי שאלה ההוראות שהוא קיבל, אמש התחיל שוב להרעיש שוב תשלכו טכנאי לקוסמטיקה, בנתיים אני בלי מקרר עם תינוקת בבית, למה ההתעללות הזאת בלקוחות? לא ביקשתי מקרר חדש בסך הכל ביקשתי שיתקנו את הבעיה כמו שצריך, שלוש שנים שאני סובלת מהשרות הנואי שלכם .. מישהו בבקשה מתחננת לעזרה ??

          האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
          מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי
     

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
 
 
 
הודעות אחרונות
  • פורום צרכנות | תביעות קטנות 16/04/2024 | 17:56 מוצר פגום קניתי מוצר (קני במבוק) בחנות ראיתי שיש שם כאלו שחורים, נראה כאילו ירד עליהם גשם והתעפשו, אמרתי למ...
  • פורום ביטוח לאומי 16/04/2024 | 17:47 דמי לידה לאחר אבטלה שלוםהתפטרתי ב28.12.23 לאחר שלוש שנים במקום עבודתי, ולאחר חודש נכנסתי להריון. כיום, 16.4.24 מ...
  • פורום אתיקה מקצועית 16/04/2024 | 16:50 פנייה לוועדת אתיקה שלום.אני נמצאת בתהליך בוררות מול עו"ד שגבה ממני שכר טרחה מופרז.האם ניתן להגיש במקביל תלונה בנושא ...
  • פורום נדלן ודיני מקרקעין 16/04/2024 | 15:19 רישום דירה בטאבו דיור ציבורי שלוםאני אחרי רכישה של דירה בדיור הציבורי קיבלתי את החוזה שחתמנו נאמר לי מהמכר של עמידר שעד ח...
  • פורום עורכי דין 16/04/2024 | 12:32 שאלה בדיני עבודה בתאריך 11.4.24 קיבלתי מכתב פיטורין, לאחר שימוע, בתואנה שהמכירות של החברה ירדו.בדקתי בספרי החשבונו...
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק