שלום! אשמח לעזרתכם
לפני הקורונה הייתי מנויה בחדר כושר, עם תחילת הקורונה כל המנויים הוקפאו.
בחודש מאי חדר הכושר שלח את ההודעה המצורפת, שמי שמעוניין להמשיך את ההקפאה יכול לעשות זאת בלינק.
בחודש מאי אישרתי את המשך ההקפאה דרך הלינק.
שמתי לב היום שהורידו לי שלוש הורדות על חודשים יוני יולי אוגוסט ללא ידעתי, ובשיחה עם הנציגה היא אמרה שההקפאה השתחררה בחודש יוני לבד וזה אשמתי שלא ביטלתי.
שאלתי את הנציגה מדוע לא התקשרו אליי/ עדכנו אותי על החזרה של המנוי, ומדוע לא נשלחו אליי החשבוניות.
היא אמרה שזה לא עובד אצלהם ככה.
*בנוסף הגעתי היום 29.07 לבטל את המנוי הם אמרו לי שהם לא מחזירים על חודש אוגוסט כי הם כבר גבו אותו*
יש מה לעשות בנושא? חשוב לי לציין שלא הגעתי יום אחד לחדר כושר ולא ידעתי שהמנוי בכלל פעיל.
אשמח לעזרה תודה רבה!
|