| שלום רב,
1.בשנת 2016 רכשתי מכשיר המיועד למניעת נשירת שיער ועיבויו.
2.הסוללה הספיקה למשך שנה שלמה.
3.בשנת 2017 קניתי סוללה חדשה. אומנם נעשתה לי הנחה של 90 שקל אבל היא הספיקה למשך 6 חודשים בלבד.
4.לאחר שביררתי עם החברה למה המחסנית לא הספיקה למשך שנה כבראשונה נאמר לי שמשך פעילות המחסנית היא לשישה חודשים בלבד.
5.בהסכם ביננו לא פורש תוקף המחסנית, אך בפועל הראשונה הספיקה לי למשך שנה שלמה ועל כן
עמדתי על כך שאם אני מקבל מחסנית למשך 6 חודשים לפחות תעשה לי הנחה ואכן את המחסנית הבאה קיבלתי ב-250 ש"ח למשך חצי שנה מהסוכן שהנפיק לי את ההסכם עם החברה.
6.לצערי,הסוכן כבר לא עובד עם החברה ובשנת 2019 לא היה לי עם מי לדבר ולכן קניתי את המחסנית במחיר הנקוב בהסכם למשך 6 חודשים ב-390 ש"ח.
7.הואיל והיום החברה מסרבת להנפיק לי את המחסנית גם במחיר הזה ודורשת יותר למרות התחייבותה בכתב אני רוצה לתבוע אותה הן על המחיר הנקוב בהסכם והן על משך תוקף המחסנית
למשך שנה שלמה כמו שהונפקה לי הראשונה.
8.שאלתי היא האם רכישתי את המחסנית בשנת-2019 במחיר הנקוב בהסכם למשך חצי שנה
מהווה חוסר תום לב כאשר היום אני תובע אותה למשך שנה שלמה באותו מחיר?
9.ואם אכן יקבע שתביעתי היא בחוסר תום לב האם אוכל לטעון כנגד זה שכיום החברה מסרבת לספק לי את המחסנית גם במחיר הנקוב בהסכם למשך 6 חודשים ולכן משום שאין כאן הצעה של מה שהחברה הציעה בראשונה לא מדובר בחוסר תום לב כי הקיבול כבר מבוסס על טענה אחרת.
לשון אחר: החברה בסירובה לספק את שירותה שהתחייבה לו בכתב למעשה מחקה את התנאי הזה
בהסכם מבחינתה ולכן אין כאן תום לב, אלא של החברה בלבד כי אם היא הייתה מספקת לי את השירות כאמור בהסכם התביעה הזאת לא הייתה נולדת.
אשמח לקבל מענה בהקדם בכבוד רב.
|