| שלום, אני מתאמנת ברשת ארצית של אימוני כושר וטרם הקורונה היתה לי יתרה של חצי שנה במנוי. לאחר הסגר הראשון כשהמכונים נפתחו מחדש, ביקשתי להקפיא את המנוי כי לא יכולתי להתאמן בגלל שאני בקבוצת סיכון. לכן הופתעתי לגלות שבמהלך תקופת הקורונה, בעוד אני חשבתי שהמנוי שלי מוקפא ושאוכל לנצל אותו בהמשך (יתרה מכך, לא ביקשתי את כספי בחזרה מתוך אמפטיה לבית העסק בו התאמנתי שנים רבות) מתברר שהחליטו חד צדדית ובלי להודיע לי שפג תוקפו של המנוי, ולכן כעת לא ניתן להגיע לאימונים וגם לא לקבל החזר כספי. רציתי לשאול האם התנהלות כזו היא חוקית, ואם לא, האם ניתן לתבוע תביעה ייצוגית (ההתנהלות הזו לא הופנתה ספציפית אלי אלא מדיניות של הרשת ויש לי תיעוד בכתב על כך)? תודה
|