הגעתי ב-09/07/2021 בטיס אל על שמספרה LY8 והמזוודה שלי לא הגיעה.
נסעתי לתקופה ארוכה ובמזוודה נמצאים כל בגדיי ונעלי (וכן המלטונין שהיה אמור לסייע לי להתגבר על הג׳ט לג) וחמור מכל: במזוודה גם המטען של המחשב הנייד שלי המשמש אותי לעבודה.
נמסר לי שהמזוודה שלי תגיע רק ביום שני אבל כשלא התקשרו אלי ביום שני לתאום הגעת הכבודה יצרתי קשר בוואטסאפ ונאמר לי שהביטחון בניו יורק מעכב את המזוודה שלי ומבקש את הקוד לפתיחת המזוודה.
איש לא יצר איתי קשר כדי לבקש את הקוד. יתרה מזאת למזוודה מנעול TSA וכל חברת תעופה מחזיקה מפתח אב לפתיחת המזוודה במקרה הצורך.
גם היום, יום ג' 13.07, 24 שעות אחרי שמסרתי לכם את הקוד, נאמר לי שהביטחון בניו יורק עדיין לא שחרר את המזוודה!!! בנוסף לחוסר הנוחות הנובע מכך שבגדי לא איתי, כל יום שחולף ללא המזוודה שבה נמצא מטען המחשב הנייד שלי הוא אובדן יום עבודה שאני מאבדת בעקבות אי הגעת הכבודה בזמן
ההתנהגות של שירות הלקוחות היה מתחת לכל ביקורת. לאורך כל הדרך, מרגע הגשת הדו"ח בנתב"ג על אובדן המזוודה ועד עכשיו כל מה שקיבלתי היו תגובות חצופות וחוסר סיוע. אני הלקוח שמשלם וחברת אל עלהיא נותנת השירות אבל הם מתנהגים כאילו הם עושים לי טובה בכלל כשהם מוסרים לי מידע וזאת למרות הנזק, עוגמת הנפש ואי הנוחות שנגרמה לי.
מה אני יכולה לעשות כדי לקבל את המזוודה שלי והאם מגיע לי פיצוי?
בתודה
|