הגעתי לדובאי לתקופה קצובה של שבועיים תכננתי בקפידה את הטיול במשך חודש ימים לפני כן.
חלק מהמלונות שלקחתי היום 4 כוכבים וחלק מהמלונות שלקחתי 5 כוכבים
כשהגעתי לבוקינג של מלון 5 כוכבים (לתקופה של 5 לילות) מספר ההזמנה לא עלה במערכת המלון בדובאי. תוך דקות מצאתי את עצמי רודף במשך שעות אחרי שלוחות טלפוניה.
שהיו לא אינטואטיביות בלשון המעטה כשהגעתי לנציג הוא אמר שהוא עובד מהבית
ושהפניה שלי הועברה ל״מחלקה מיוחדת״ כי הוא לא יודע מה לעשות.
זמן הצ'ק אין המקורי חלף אני אדם מסורתי
שומר שבת ודובר ביום שישי . החלטתי לעשות צ'ק אין עם חברה אחרת booking.com שעבר חלק
דיינו שילמתי פעמיים עבור שני לילות ולא רק זה המחיר של booking.com היה גבוהה יותר ולא כלל ארוחות שזה היה היתרון של תכנון מוקדם שעשיתי קודם לכן.
התגובה של החברה הגיעה כמובן באיחור כמה שעות אחרי הצ'ק אין שעשיתי
בגלל דוחק שבת החלטתי לדחות להגיב ביום ראשון הם סיפקו לי מספר הזמנה שניה.
ביום ראשון הודעתי למלון שאני השתמש במספר ההזמנה השניה שנתה לי החברה
גם ההזמנה הזאת נדחתה על ידי המלון הצעתי להם לקחת הפקדת ביטחון מהאשראי שלי בגובה
140 דולרים עד שההזמנה השניה תכנס לתוקף.
מה שבפועל לא קרה גם בהזמנה השניה! התקשר אלי נציג חביב
והציע לי החזרה של שלושה ימים , ובנוסף שלושת ימי השהות שלי במלון יהיו על חברת חשבון החברה. הוא ציין כי הוא דיבר וסגר את הפרטים עם הבק אופיס של המלון שטענה באותו לילה כי הפרטים עליהם אני מדבר כלל לא מוכרים לה ועלי לשלם את כלל השהות בתעריף הגבוהה יותר. שוב חזר אלי המוקדן וטען ששוב הייתה אי הבנה
והוא מתנצל ונתן שוב הצעה שכבר לא הסכמתי לשמוע ומהנציג הנחמד פשוט הבנתי
שאי אפשר לסמוך עליו.
עלויות:
1118 דראם עבור שלושה לילות נותרים
838 דראם עבור יומיים ראשונים ששולמו דרך בוקינג.קום
עד כאן שולמו 1956 דראם לא כולל את האובדן של הארוחות ששווין מטה:
600 דראם עבור ארוחות בוקר ל5 ימים
2556 שווי העלות בגרסא המנופחת והלא כדאית לעומת המחיר מהחברה הכולל שהיה 1586 דראם.
1586 דראם צפי לזיכוי מהחברה (עד 30 יום טרם התקבל ולא ברור עדין לאן לא נתקלתי בעידכון לגבי החזר)
ההפסד על הפרשים בין ההזמנה המוקדמת הוא 970 דראם שהם 864 שקל שהם הפסד וודאי.
עוד טענו כי 1478 שקל יוחזרו על ידם בשתי פעימות
(886.89 שקלים ו591.2 שקלים והם כן הציעו החזר חלקי מה ששולם
לטובת בוקינג.קום באמצעת אמצעי התשלום שהם קיבלו צילום מסך של העיסקה)
תגובת החברה: הם מצירים על החוויה ואני לקוח מוערך
כספי יוחזר , הם הציעו גם לשלם את היומיים שהפסדתי לבוקינג.קום
שום פיצויי על ארוחות הבוקר שהם לבד 550 שקל ושום פיצוי על הפרשים
על כך שהעסקה נעשתה בלי תכנון וייקר את השהות בעוד 300 שקל
שום פיצויי שהפכתי להיות מוקדן טלפוני וקורקעתי למלון במלון להינות מאטרקציות בעיר.
סיכום:
בשקלים מדובר על הפסד סדר גודל 864 שקלים לערך על ההפרש שנאלצתי לשלם
1478 שקל בערך שטרם הוחזרו על ידי החברה
מפח נפש , שקרים , 3 פעמים בהם היו אי התאמות ופגיעה בחוויות הנסיעה
הפכתי להיות מנופש במלון 5 כוכבים לסוכן נסיעות
קורקעתי במלון בצפיה להסדר התשלום וכמובן שהנופש הפך ללא נעים.
לנסיעה הזאת הייתה משמעות רגשית הצלחתי להביא אחרי
מבצע מסובך ומורכב משפטית את הבת זוג שלי מחו״ל אף אחד לא יחזיר לי את הזמן האבוד . היא שוב חוזרת למדינתה ואני אוכל לראות אותה אם בכלל בהתאם להתפתחויות הקורונה.
(נאלצתי לחתום לנטוריון בארץ שאני תומך בהוצאות הכספיות של בת זוגתי
ביטוחים נוכח התקופה המאתגרת וכו')
אני מתכוון לתבוע על 10,000-15,000 אלף שקל. החברה היא חברה רשומה בסינגפור עם זרועות וסניפים במקומות שונים בעולם שירות לקוחות פטאתי
אני גם גר באילת ... הסיכויים שלי ריאלים? שאלה סופר חשובה התביעה תתנהל באילת במידה ותביעות כאלה הם שכיחות?
|