ב 30/06/21 רכשתי מגזן אשר בפרסומת הוא מוגדר כנייד. במתחם לא הוצג המזגן כפי שנהוג לגבי כל מוצר חשמלי. כלומר היה ארוז. גם לא הורשה לי במתחם לפתוח את האריזה אפילו אחר הקנייה כי פשוט חפצתי הסבר על ההפעלה. בביתי לאחר פתיחת האריזה התברר לי הוא ממש לא נייד כי הוא מכיל פילטרים הזקוקים לחלון. במקום המיועד אין לי אפשרות לבצע זאת. פניתי ליצרן ולמקום ממנו קניתי את המזגן (היום 4/07/21) בבקשה להחזירו ולקבל את כספי בחזרה. אך הם סירבו. השארתי את המזגן במקום שקניתי אותו ואני מעוניין לתבוע אותם בתביעה ייצוגית.
היי יוסי
נשמע שמדובר בהטעיה.
אפשר להגיש תביעה קטנה. ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך. בברכה, ליאור חאיק, עו"ד מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים לוי אשכול 31, רחובות טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com