| שלום רב
בסוף פברואר רכשנו כורסא מעסק מוכר, לאחר חודש התחילו להשמע מהכורסא חריקות, דברנו עם בית העסק ושלחו לנו טכנאי שבביקור הוסיף 2 רגליים במרכז הכורסא על מנת למנוע לחץ במרכז הכורסא, כפי שניתן להבין הרעש לא חלף והוחלט לקחת את הכורסא לתיקון, כאשר המוביל הגיע לקחת את הכורסא הוא דיבר עם שירות הלקוחות על מנת להבין מה מספר ההזמנה אך בשירות לקוחות לא מצאו מספר הזמנה אך אמרו למוביל לקחת בכל זאת את הכורסא, כנראה הכורסא אבדה להם בגלל שלא היה מספר הזמנה ומאז חודשיים אנחנו מנסים לקבל את הכורסא חזרה וכל פעם תירוץ אחר (השבוע נכנס משלוח מתיקונים, שבוע הבא, שבוע אחרי), לאחר שכבר זה היה ממש מוגזם התחלתו ללחוץ בצורה יותר רצינית על העסק ואז הם אמרו לנו שבלי מספר הזמנה הם לא יוכלו לתת לנו שירות (אנחנו נכנסו לבית חדש, כל הבית הפוך וכנראה מהבלאגן לא ממאנו את הקבלה אך שיחזרנו את ההוצאה מכרטיס האשראי), ניסינו להסביר להם שמחובתם לשמור על עסקאות של לקוחות ולפי שם או תעודת זהות הם מחוייבים לתת פרטים על העסקה, הם טוענים שהם עוברים לתוכנה חדשה ובגלל זה הם לא יכולים למצוא, לאחר שהפכנו את הבית מצאנו את הקבלה התקשרנו וביקשנו לקבל סטטוס על הספה, הם הבטיחו שבראשון האחרון נקבל את הספה ואף התקשרו בראשון בבוקר לוודא כתובת, אשתי המתינה כל היום בבית ואף אחד לא הגיע, יום אחרי התקשרו ואמרו שברביעי בין השעה 4 ל8 בערב תגיע הכורסא סוף סוף, אך היום הם התקשרו ואמרו שהרפד אמר שלא ניתן לתקן את הכורסא (מסקנה שהיה צריך להסיק מלפני כחודשיים) ואמרו שכפיצוי יביאו לנו כורסא חדשה, נסיתי להסביר להם שזה לא פיצוי אלא החוק והם מחוייבים לתת כורסא חדשה ואף להשאיר את הקודמת, הם מסרבים לתת פיצוי על האיחור המטורף ועל אי ההגעה של המוביל ביום ראשון, מה ניתן לעשות ואיך אפשר לפתוח בהליך נגד בית העסק ??
|