היי 1. נראה על פניו שדמי הביטול אינם תואמים את אלו המופיעים בחוק הגנת הצרכן. 2. לא מדובר בסיכול, מצד שני אם הפציעה הייתה במכון הכושר אפשר להגיש תביעת ביטוח תאונות אישיות שאותה מכון הכושר חייב לערוך לפי חוק מכוני הכושר 3. הספירה מתחילה מרגע הביטול. עם זאת, 10 ימים לתשובה בהחלט אינם סבירים ויכולים לעלות לכדי חוסר תום לב. ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.
בברכה,
ליאור חאיק, עו"ד
מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים
לוי אשכול 31, רחובות
טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com
|