| שלום, רכשתי מקרר , לאחר 3 שנים המנוע התקלקל, כל המוצרים במקרר ובמקפיא נזרקו מאחר והגעת טכנאי לקחה הרבה זמן. החלפת מנוע הגיעה לחצי מסכום עלות המקרר, לכן הוצע לי מהמכירות לרכוש מקרר נוסף עם 7 שנות אחריות בנוסף לשנת אחריות ראשונה. רכשתי את המקרר אך סירבו למסור לי אחריות כתובה של 7 שנים וטענו שנרשם אצלם במערכת. תוך זמן קצר נאלצתי להזמין טכנאי כי המקרר הפסיק לקרר, החליפו לי מאוורר בתוך המקרר. השעון שבת המובנה גם לא עבד והם טענו שיש להתקין מודולרים שאינם באחריות. אתמול המקרר הוצף במים שכנראה היה תהליך של מספר ימים, טפטוף מים מפתחי האיוורור הפנימיים. אני אמורה להמתין לטכנאי עד שבוע הבא. כל תקלה לוקחת ימים עד שמגיעם וזה גורם לי לנזק כספי על מוצרים במקרר ועוגמת נפש.
יש מה לעשות? אין אפילו למי להתלונן. השירות לקוחות מנפנף
תודה
|