| שלום, סוכנות נסיעות ממאנת להחזיר כספים בגין כרטיסי טיסה שנרכשו באפריל 2019, לטיסה של חברת התעופה אייר-אירופה שאמורה הייתה הייתה לצאת במאי 2019 ובוטלה (קורונה), בתואנה שהם עדיין לא קיבלו את הכספים מהחברה. לחברה ישנה נציגות בארץ, אך הואיל והכרטיסים נרכשו דרך סוכן, אנו מופנים חזרה אליו. תכתובות מייל מייגעות עם הסוכנות במשך שנה ועל-אף הפצרותנו, לא הומצאו תכתובות בינם לבין נציגי חברת התעופה. מיותר לציין שהסוכנות מיוזמתה לא טורחת לעדכן אותנו בנעשה להשבת הכספים, אם בכלל.
האם להגיש תלונה לרשות להגנת הצרכן או להגיש תביעה? אם כן, כנגד מי - הסוכנות או חברת התעופה?
תודה!
|