שלום רב, מטופלת במכון קוסמטי גודל ומוכר כבר במשך 6 שנים. לאחר סיום תוכנית טיפולים באקנה וצלקות נראה כי לא ניכר שיפור בצלקות הפנים ואף כי המצב נהיה גרוע יותר. כאשר פניתי אליהם בצורה נוקפת לפני כשבועיים, הציעו לי תוכנית חדשה בהוזלה (במקום 14,000 רק 9,000) באמירה שהמכשיר החדש שלהם יותר טוב ושהם הפסיקו להשתמש במכשיר שבו אני טופלתי. וכאשר נקפתי עמדה על זה שאני לא חושבת שאני צריכה להוסיף כספים על טיפול שלא צלח, מיד זומנתי לשיחת מנהלת שבדקה את פניי שנית ואמרה לי כי מבחינתם הם הגיעו ל-100 אחוז מיצוי ושהפנים שלי מדהימות ונקיות כפי שהן ושהם עשו את העבודה שלהם נאמנה, במידה וארצה אוכל לקבל עוד טיפול מתנה אך בהבטחה מלאה שלא יחול שיפור כי הם את עבודתם עשו בצורה הכי טובה. (חבל שזה לא נאמר שבוע לפני, בו הציעו לי את העסקה החדשה שלהם). התוכנית נגד אקנה היא לכל החיים כך שאני ממשיכה להגיע לשם, אך במשך השנים הבעתי בעקביות חוסר שביעות רצון כנגד התוכנית צלקות. וכיום- מרגיש שברגע בו הבינו כי אינני מעוניינת להשקיע עוד כספים במקום- הם מודיעים כי עשו מבחינתם את המקסימום ואין להם כיצד עוד לעזור לפניי ומתנערים מאחריות. לא מוכנים להעביר לי את החוזה אלא אם תגיע בקשה מעורך דין או צו בית משפט. רציתי לדעת (בחשש שהם מכון מספיק גדול ומוכר כך שהחוזים שלהם מכסים את עצמם מכל הכיוונים), אם ניתן לעשות דבר בנידון? הרי הצלחה זה דבר סובייקטיבי, וכמובן שמבחינתם הם כביכול עשות את המקסימום למרות שמפגש אחד לפני כן, המטפלת הביעה צורך בטיפול אחר ונסתה למכור לי את התוכנית החדשה. מרגיש לי שהופכים את הצרכן לבובה שמגיע ברגעים הקשים שלו לבקש עזרה וכך מנסים לעשוק אותו עוד ועוד בדרכים כאלה ואחרות והייתי שמחה לעשות לזה סוף. מצרפת תמונה עדכנית לדעת העורכי דין אם כך אמורות להראות פנים בריאות לאחר טיפול יקר(עשרות אלפי שקלים), ושזה נחשב ל-100 אחוז הצלחה ולפנים חלקות.
תודה
|