אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

החלפת מוצר פגום

  • החלפת מוצר פגום באותם תנאי משלוח של הקנייה
    משה | 04/03/2021 17:55

    שלום,

    קניתי אוזניות ברשת באג והן פגומות. בשרות הלקוחות של באג הפנו אותי ליבואן שאישר לבאג להחליף לי אותן. קניתי את האוזניות דרך האתר ובחרתי באפשרות של שליח עד הבית.

    בשרות הלקוחות של באג מחייבים אותי להגיע לסניף כלשהו שלהם על מנת להחזיר את הפגומות ולקחת חדשות ולא הסכימו לשלוח שליח על מנת לאסוף את הפגומות ולתת לי חדשות.

    האם הם צודקים?

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • החלפת מוצר פגום
      ליאור חאיק, עו"ד | 05/03/2021 18:47

      בהנחה והמוצר פגום על העוסק לספק מוצר חדש על אחריותו וחשבונו.

      בעיקרון החברה אמורה לאסוף את המוצר על חשבונה לאור הפגם ולספק מוצר חדש ללקוח. בכל מקרה, לא הייתי מנהל על כך הליך משפטי.

      ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

      בברכה,

      ליאור חאיק, עו"ד
      מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

      לוי אשכול 31, רחובות
      טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק