אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

לא קיבלתי את מלוא התשלום

  • אי קבלת תשלום מלא על ביטול ההעסקה
    אוסנת | 19/01/2021 16:54

    שלום , אמא שלי רכשה מקפיא וקיבלה טוסטר במתנה בחודש אוקטובר ובמהלך ה14- ימי עסקים ניגשתי לבטל את העסקה 

    הם לא הסכימו , באותו היום שלחתי להם גם מייל ולא היה מענה מהם , לאחר מכן התקשרתי  שוב אמרו שיבטלו את העסקה אבל יגבו דמי הובלה למרות שהמקפיא מעולם לא הגיע אלינו , ובנוסף יגבו כסף על הטוסטר שקיבלנו מתנה , לאחר חודשים קיבלה ציק שבו הופחת עלות ההובלה 400 ש'ח למרות שבפועל ההובלה עלתה 200 ש'ח ולמרות שלא קיבלנו את המוצר , ועוד 300 ש'ח על הטוסטר שאחרי בדיקה שערכתי עלותו היא לכול היותר 70 ש'ח ועוד 100 ש'ח על ביטול העסקה .מה עליי לעשות ??

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • לא קיבלתי את מלוא התשלום
      ליאור חאיק, עו"ד | 20/01/2021 13:15

      היי

      נשמעת כמו תביעה קטנה קלאסית.



      ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

      בברכה,

      ליאור חאיק, עו"ד
      מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

      לוי אשכול 31, רחובות
      טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי
     

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
 
 
 
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק