| שלום , אמא שלי רכשה מקפיא וקיבלה טוסטר במתנה בחודש אוקטובר ובמהלך ה14- ימי עסקים ניגשתי לבטל את העסקה
הם לא הסכימו , באותו היום שלחתי להם גם מייל ולא היה מענה מהם , לאחר מכן התקשרתי שוב אמרו שיבטלו את העסקה אבל יגבו דמי הובלה למרות שהמקפיא מעולם לא הגיע אלינו , ובנוסף יגבו כסף על הטוסטר שקיבלנו מתנה , לאחר חודשים קיבלה ציק שבו הופחת עלות ההובלה 400 ש'ח למרות שבפועל ההובלה עלתה 200 ש'ח ולמרות שלא קיבלנו את המוצר , ועוד 300 ש'ח על הטוסטר שאחרי בדיקה שערכתי עלותו היא לכול היותר 70 ש'ח ועוד 100 ש'ח על ביטול העסקה .מה עליי לעשות ??
|